✅جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمگردان با حضوردکتر زمانپورمدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان،مجید کرمی معاونت درمان،مهندس قاضی کارشناس مسئول بهداشت محیط ،سرکار خانم دکتر امینی و سرکار خانم جعفری در دفتر شورای اسلامی برگزار شد.

جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمگردان با حضوردکتر زمانپورمدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان،مجید کرمی معاونت درمان،مهندس قاضی کارشناس مسئول بهداشت محیط ،سرکار خانم دکتر امینی و سرکار خانم جعفری در دفتر شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رییس واعضای شورای اسلامی ضمن خیر مقدم، گزارشی از مطالبات مردمی در حوزه سلامت را بیان نمودند و خواستار پیگیری و رفع مشکلات شدند.

مهندس پوربافرانی نیز ضمن تشکر از دکتر زمانپور و همکارانشان در مرکز جامع خدمات سلامت،مسئله سلامت شهروندان را مسئله ای مشترک برشمرد و افزود:متاسفانه آلایندگی ،سگ های ولگرد،نبود آزمایشگاه، درمانگاه وداروخانه شبانه روزی از مهمترین مشکلات حوزه سلامت در شهر چمگردان است که امیدواریم با همکاری و تعامل بین مدیریت شهری و مدیریت شبکه بهداشت بتوانیم در حل مشکلات ذکر شده گام های خوبی برای سلامت و رفاه شهروندان برداریم.
دکتر زمانپور در پایان گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای انجام شده در راستای بهداشت و درمان در شهرستان وچمگردان را بیان نمود و افرود:پیگیری مشکلات ذکر شده در دستور کار قرار خواهد گرفت و امیدواریم اتفاق های خوبی در این حوزه رقم بخورد.

 

فهرست