پروژه خیابان اباذر یکی از پروژه‌های بزرگ و مورد مطالبه شهروندان است

شهردار چمگردان گفت: اجرای طرح آزادسازی و تعریض خیابان اباذر با هدف ساماندهی ترافیک در هسته مرکزی شهر و ارتقاء ایمنی و تردد آسان شهروندان در چند فاز به مرحله اجرا رسید که با توجه به اهمیت موضوع در دوره ششم مدیریت شهری این مهم با تدابیر اتخاذ شده سرعت دوچندانی به خود گرفت.

علی پوربافرانی در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان لنجان از پروژه‌های عمرانی شهرداری چمگردان، در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فرماندار شهرستان لنجان به صورت میدانی از وضعیت شهر و اجرای پروژه‌های شهرداری بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این طرح‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نیاز است با توجیه دستگاه‌های اجرایی مسیر توسعه و عمران شهر هموار شود، افزود: هدف از اینگونه بازدید‌های میدانی اطلاع مسئولان از میزان پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا در سطح شهر و همچنین مشکلات و چالش‌هایی است که شهر و شهروندان با آن مواجه هستند.

شهردار چمگردان با بیان اینکه به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه محلات شهر هستیم، تصریح کرد: مدیریت شهری چمگردان در دوره ششم براین باور بوده که در توسعه عمرانی شهر باید عدالت اجتماعی رعایت شود و نباید در اجرای پروژه‌ها از قسمت‌ هایی از شهر غافل شویم از این رو تلاش شده همسو با مطالبات شهروندان حرکت شهرداری را شتاب ببخشیده تا بتوانیم به انتظارات ساکنین شهر پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: مشکلات و محدودیت‌های اعتباری که امروز شهرداری‌های شهرهای ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند کار در مسیر خدمت را دشوار می‌کند، اما معتقد هستیم با کار جهادی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود بیشترین خروجی را از داشته‌ها در مسیر خدمت شایسته به شهروندان به دست آوریم.

پوربافرانی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های بزرگ شهر چمگردان که مطالبه شهروندان بوده اجرای پروژه خیابان اباذر است، اضافه کرد:اجرای طرح آزادسازی و تعریض خیابان اباذر با هدف ساماندهی ترافیک در هسته مرکزی شهر و ارتقاء ایمنی و تردد آسان شهروندان در چند فاز به مرحله اجرا رسید که با توجه به اهمیت موضوع در دوره ششم مدیریت شهری این مهم با تدابیر اتخاذ شده سرعت دوچندانی به خود گرفت.

وی با بیان اینکه توسعه شهر تنها با مدیریت شهری انجام نمی‌شود، عنوان کرد: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که تملک، آزادسازی و تعریض فاز سوم خیابان اباذر هزینه‌های سنگینی را برای مدیریت شهری به همراه دارد و چنانچه قصد داشته باشیم پروژه‌های تعریف شده را با سرعت مناسبی به جلو هدایت کنیم نیازمند همکاری شهروندان در آزادسازی این پروژه هستیم.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: شهروندان باید شهرشان را دوست بدارند و برای توسعه آن مشارکت فعال و جدی داشته باشند و در این مسیر چنانچه افکار شهروندان در همراهی با شهرداری مطابق خواسته‌هایشان باشد همان کاری صورت می‌گیرد که مطالبه‌ آنها بوده است.

فهرست