نشست مشترک مدیریت شهری،اعضای شورای اسلامی با رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان لنجان جهت بررسی مشکلات مربوطه به امور ورزش و ورزشکاران برگزار شد.

نشست مشترک مدیریت شهری،اعضای شورای اسلامی با رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان لنجان جهت بررسی مشکلات مربوطه به امور ورزش و ورزشکاران برگزار شد.

 

🔸درابتدای جلسه مهندس رمضانی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام وخوش آمدگویی به آقای سلیمی رئیس اداره ورزش وجوانان وتشکر از حضور دراین جلسه افزود: امروزه توجه جدی به امور جوانان و ورزش، شادی ونشاط را در جامعه در پی خواهد داشت.

درادامه اعضای شورای اسلامی نیز مشکلات امور ورزش جوانان را بیان داشتند وخواستار پیگیری و رفع آنها شدند.

🔸مهندس پوربافرانی نیز اظهار داشت: مدیریت شهری وشورا های اسلامی از دیر باز در امور ورزش جوانان در این شهر پیش قدم بود و با همکاری اداره ورزش و جوانان فعالیتهای چشمگیری انجام شده است.

🔸وی ادامه داد: هم اکنون شهر چمگردان دارای دوسالن،یک زمین چمن طبیعی و دو زمین چمن مصنوعی و چندین باشگاه ورزشی فعال دارد که به جوانان و ورزش دوستان ارائه خدمت می کنند

🔸شهردار همچنین درخواست همکاری وتعامل بیشتربین مدیریت شهری و اداره ورزش وجوانان  را برای اتمام پروژه های ورزشی نیمه کار در این شهر خواستار شد.

🔸آقای کرمی مدیر ورزشگاه گلها نیز در این جلسه نیز ضمن ارائه مشکلات  ورزشگاه گلها افزود: متاسفانه با توجه به زیر ساختمای موجود ورزشی دراین شهر از ورزش توپی استقبال خوبی نمی شود ویکی از مشکلاتی که سالن پردیس نیمه تعطیل است عدم استقبال جوانان برشمرد وافزود: جوانان ورزشکار خوبی در رده های سنی بین آقایان وخانم ها داریم که امیدواریم با حمایت شهرداری و شورای اسلامی بتوانیم مقام های خوبی در این راستا نیز کسب کنیم.

🔸 آقای سلیمی مدیر امور ورزش وجوانان شهرستان لنجان از حسن توجه شهردار واعضای شورای اسلامی به ورزش در شهر چمگردان تشکر کرد وگفت: به زودی تجهیزات سالن ورزشی گلها به روز خواهد شد و با راه اندازی هیئت ورزش همکانی در چمگردان زنگ ورزش به صدا در خواهد آمد تا بتوانیم گام های موثری در ورزش وشادی ونشاط جوانان برداریم

 

فهرست