میز خدمت الکترونیکی شهرداری ها ، در جهت تسهیل در انجام خدمات شهرداری و حذف مراجعات حضور شهروندان و در راستای تصویب نامه های شورایعـالی اداری کشور موضــوع آئین نامه توسعه خدمات الکترونیکی و آئین نامه بهبود فرآیندهای مورد عمل دستگاهها و نیز ابلاغ ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیکی شورایعالی فناوری اطلاعات ســازمان امور اداری و استخـــدامی، راه اندازی و روند خدمات رسانی به شهروندان را بر عهده دارد. در میز خدمت الکترونیکی شهرداری ها خدمات ذیل ارائه میگردد:
- ارائه راهنمای کامل مراجعین در هر شناسه خدمت
- قابلیت نظر سنجی از مراجعین در هر خدمت در جهت بهبود فرآیندها
- امکان اتصال به وب سرویس سامانه های تحت وب شهرداری
- طراحی فرم الکترونیکی برای کلیه خدمات شهرداری
- قابلیت تایید شماره موبایل متقاضیان
- ارسال کد رهگیری برای خدمت مورد تقاضای شهروندان
- قابلیت پیگیری فرآیند و مراحل تقاضای مورد نظر توسط متقاضیان