میز خدمت باحضور شهرداری واعضای شورای اسلامی شهرچمگردان و مسئولین واحد های مختلف شهرداری در مسجد جامع برای پاسخگویی به مسائل شهروندان برگزار شد.

✅میز خدمت باحضور شهرداری واعضای شورای اسلامی شهرچمگردان و مسئولین واحد های مختلف شهرداری در مسجد جامع برای پاسخگویی به مسائل شهروندان برگزار شد.
🔸در ابتدای این جلسه مهندس پوربافرانی شهردار چمگردان،گزارشی از فعالیتها و جلسات برگزار شده با مسئولین استانی،شهرستانی و صنایع اطراف برای رفع مشکلات ارائه داد .
🔸مدیریت شهری مشارکت شهروندان را مهمترین ابزار برای کاهش و رفع مشکلات دانست وافزود: نقشی که شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز، مدیریت پسماند به موقع گذاشتن زباله درب منازل و حفظ اموال عمومی و موارد دیگر می توانند ایفا کنند برای شهرداری بسیارمهم و ضروریست.
🔸شهردار همچنین ادامه داد:تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و توسعه وپیشرفت شهر حمایت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار است که در این حوزه نیز بستر خوبی برای سرمایه گذاران فراهم کرده ایم و از علاقمندان و افرادی که توان مالی جهت مشارکت و سرمایه گذاری در امور شهر دارند حمایت خواهیم کرد.
🔸همچنین دراین جلسه اعضای شورای اسلامی نیز برجذب مشارکت شهروندان در امور شهر تاکید کردند وافزدند: رسیدن به درآمد پایدار شهرداری در گرو مشارکت بخش خصوصی است.
🔸در این جلسه جمعی از شهروندان مشکلات خود را به صورت حضوری وچهره به چهره با مجموعه مدیریت شهری مطرح و راهکار حل مشکلات و راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند.
🔸در پایان این مراسم حجت السلام والمسلمین حاج آقا طغیانی امام جماعت مسجد ضمن عرض خدا قوت به شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری از برگزاری میز خدمت جهت پاسخگویی به مسائل ومشکلات شهروندان قدردانی نمود و خواستار تداوم این جلسات در بین مردم شد.

فهرست