شهردار چمگردان گفت: پروژه خیابان اباذر شهر چمگردان از جمله پروژه‌های مهم شهرداری به‌شمار می‌آید که برای جلوگیری از وقفه در اجرای این طرح نیازمند همکاری جهادی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان لازمه پیشرفت پروژه‌های شهری/متولی اجرای تأسیسات، شبکه‌ها و زیرساخت‌ها دستگاه‌های خدمت رسان هستند
شهردار چمگردان گفت: پروژه خیابان اباذر شهر چمگردان از جمله پروژه‌های مهم شهرداری به‌شمار می‌آید که برای جلوگیری از وقفه در اجرای این طرح نیازمند همکاری جهادی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به اهمیت همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان لنجان برای تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در کارکرد موفق شهرداری در پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان تأثیرگذار بوده، همراهی و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های خدمات‌رسان با مدیریت شهری است.

وی جابجایی تأسیسات را معضلی بر سر راه اجرای طرح‌های شهری دانست و افزود: بسیاری از فعالیت‌ها در شهر وجود دارد که علاوه‌بر شهرداری دستگاه‌های دیگری نیز با آن مرتبط هستند، از این رو اگر این همراهی و همکاری وجود نداشته باشد، روند اجرای امور با مشکل مواجه خواهد شد.

شهردار چمگردان با بیان اینکه در اجرای برخی پروژه‌های شهری جابه‌جایی تأسیسات توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: پروژه خیابان اباذر شهر چمگردان از جمله پروژه‌های مهم شهرداری به‌شمار می‌آید که برای جلوگیری از وقفه در اجرای این طرح نیازمند همکاری جهادی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی مدت گذشته شاهد همکاری خوب دستگاه‌های خدمات‌رسان با مدیریت شهری چمگردان بوده‌ایم، ادامه داد: به دلیل اینکه طی چند روز گذشته ۳۰۰ متر از خیابان اباذر برای اجرای زیرساخت‌ها مسدود شده و تردد شهروندان با چالش روبه‌رو است، انتظار می‌رود پیرو مکاتبات صورت گرفته زیرساخت‌های مورد نیاز با سرعت بیشتر توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرایی شود تا شاهد اجرای آسفالت این خیابان باشیم.

پوربافرانی با بیان اینکه متولی اجرای تأسیسات، شبکه‌ها و زیرساخت‌ها دستگاه‌های متولی خدمت رسان هستند، اضافه کرد: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند به دلیل شرایط موجود و مشکلات اقتصادی که دستگاه‌های خدمات رسان با آن مواجه هستند استفاده مجدد از تأسیسات و تجهیزات موجود با رعایت مسائل فنی و ایمنی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان با توجه ویژه به مسائل فنی و امینی موظف به اجرای خدمات هستند، عنوان کرد: اداره گاز و مخابرات شهرستان لنجان نیز با چالش‌های مطرح شده مواجه هستند و برهمین اساس مجبور شدند با استفاده از تأسیسات و تجهیزات موجود در شهر نسبت به اصلاح و اجرای شبکه مورد نیاز خیابان اباذر اقدامات لازم را به مرحله اجرا برسانند.

شهردار چمگردان یادآور شد: خوشبختانه امروز پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای فیبر نوری انجام شده و این پروژه نیز در شهر چمگردان اجرایی خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری بیش از پیش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهروندان شاهد آبادانی و پیشرفت همه‌جانبه در شهر چمگردان باشیم.

فهرست