دیدار جمعی ازمعتمدین وفعالین اجتماعی شهر چمگردان با شهردار و رئیس شورای اسلامی

✅ دیدار جمعی از معتمدین وفعالین اجتماعی شهرچمگردان با شهردار و رئیس شورای اسلامی

🔸جمعی از معتمدین وفعالین اجتماعی شهرچمگردان با شهردار و رئیس شورای اسلامی دیدار وگفتگو کردند و از زحمات و تلاشهای مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی به شهروندان قدردانی نمودند.

🔸مهندس پوربافرانی در این نشست ضمن خیر مقدم به حاضران، با بیان اینکه در این دوره تمام تلاش مجموعه شهرداری بر آن بوده که همواره در راستای رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان و همچنین خدمت رسانی بهتر به آنان گام بردارد، اظهار داشت. تمام تلاش ما این است که با عملکرد خود رضایت شهروندان را جلب کنیم و بتوانیم خدمات شایان توجه و مناسبی را در حوزه های مختلف به آنان ارائه دهیم.
🔸مهندس پوربافرانی همچنین ضمن تقدیر وتشکر از مالکین وشهروندان که جهت آزادسازی خیابان اباذر و جاده خروجی پارک ساحلی با شهرداری همکاری کردند تشکر نمود وگزارشی از خدمات در دست اقدام همچون آزادسازی فاز سوم خیابان اباذر،بازگشایی جاده خروجی پارک ساحلی ، جاده دسترسی به محله مهدیه،ساختمان چندمنظوره فرهنگی جنب گلستان شهداء،تکمیل پروژه آسفالت بلوار جانبازان بطرف شهر زاینده رود وساماندهی آبهای سطحی وغیره را ارائه داد.
🔸در پایان مهندس پوربافرانی با اشاره به اینکه معتمدین شهر،یکی از پل های ارتباطی بین مدیریت شهری وشهروندان هستند خواستار همکاری درتسریع و بهبود خدمت رسانی به شهروندان شدند.

فهرست