پیام تبریک و تهنیت شهردار چمگردان به مناسبت گرامیداشت نهم اردیبهشت ماه؛ روز ملی شوراها

پیام تبریک و تهنیت شهردار چمگردان به مناسبت گرامیداشت نهم اردیبهشت ماه؛ روز ملی شوراها

در متن پیام ایشان، ضمن تبریک و تهنیت این روز به شرح ذیل، چنین آمده است:
بسمه تعالی

«وَ أَمْرُهُمْ شُورى‏ بَیْنَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقْناهُمْ یُنْفِقُونَ»

تاسیس نهاد شورای اسلامی بعنوان یکی از مهمترین اقدامات و دستاوردهای مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی به بنیانگذاری امام خمینی(ره) است که از آن باید بعنوان نماد مردم سالاری ملی و دینی برای پیشبرد اهداف بلند مدت کشورمان نام برد.

مجموعه و جامعه ای برگزیده دارای کمترین فاصله با مردم که بواسطه بومی بودن و اطلاع جامع از مسائل شهر توانسته اند پس از چهل و اندی سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضمن اثرگذاری مستقیم در پیشرفت و توسعه شهرها و روستاها، نقاط قوت خود را تقویت نموده و امروز با پایه های قوی و مملو از تجارب ارزنده راه تعالی، تکامل و رشد شهرها و روستاهای خود را طی نمایند.

این میزان از فرایند تکمیلی پیکره مدیریتی شورایی در گسترش و پیشرفت شهرها و روستاها و سرعت بخشی در خدمات رسانی شاید پس از ۶ دوره شورای اسلامی توسط هیچ کارشناسی پیش بینی نمی گردید اما شوراها ثابت کردند مردم می توانند با اتکاء بر روحیه مشورت، همفکری و همکاری، موانع کوچک و بزرگ را بردارند.

اینجانب بر خود وظیفه میدانم فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه؛ سالروز تأسیس نهاد شوراها را خدمت اعضای محترم شورای اسلامی شهرها و روستاها بویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همچنین شهروندان چمگردان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

فهرست