طی مراسمی از آتش نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چمگردان تجلیل شد

طی مراسمی از آتش نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چمگردان تجلیل شد

🔻 همزمان با هفتم‌مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی،معاونین،حراست و جمعی از مدیران دوایر مختلف شهرداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و مرحوم ولی اله حیدری سرپرست اسبق واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چمگردان با اهدا لوح تقدیر از خدمات و زحمات شبانه روزی آتش نشانان قدردانی شد.
در این مراسم مهندس پوربافرانی ضمن تبریک فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشان،خاطر نشان کرد کار و فعالیت در این شغل به غیر از کسب رزق و روزی اجر معنوی دارد و پوشیدن لباس آتش نشان مقدس است و باید قدر آن را دانست.
در ادامه شهردار اظهار داشت:آتش نشانان همواره باید آمادگی جسمانی و آموزش های به روز را فرا گیرند تا در مواقع بحران دچار مشکل نشوند.
رییس و نایب ریس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تشکر از خدمات آتش نشانان خاطر نشان کردند:باید تلاش ها وایثار پرسنل آتش نشانی را ارج نهاد و زیر ساخت های لازم برای آموزش پرسنل وهمچنیناطلاع رسانی و آموزش شهروندان را آماده کنیم تا شرایط برای کاهش حوادث احتمالی فراهم شود.

مهندس شایان مهر معاونت امور اجرایی و خدمات شهری نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای ایمنی و آتش نشانی در سطح شهر را ارائه نمود.
در ادامه جلسه با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی،معاونان و مدیریت شیرینی سرای سجاد از پرسنل واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چمگردان تجلیل شد.
درپایان مراسم آتش نشانان با حضور در گلستان شهدا با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

فهرست