شهردار چمگردان با انتشار پیامی بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه را محکوم کرد.

شهردار چمگردان با انتشار پیامی بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علی پوربافرانی شهردار چمگردان با انتشار پیامی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، نوشت:

«بسم الله القاصم الجبارین»

وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ

جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به بیماران بی‌دفاع و کادر درمان بیمارستان المعمدانی غزه، بار دیگر خوی درندگی این رژیم کودک کش را در برابر چشم همه جهان به تصویر کشید و ثابت کرد این رژیم منحوس طی ۷۵ سال گذشته نه تنها به اصول بین‌المللی هیچگونه پایبندی نداشته بلکه در نقض مکرر موازین و حقوق بین‌المللی ید طولایی دارد.

حمله وحشیانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی و هدف قرار دادن کودکان، زنان و مردم مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان و مردم پناه برده به بیمارستان المعمدانی، فاجعه نسل‌کشی به‌شمار می‌آید و مصداق بارز و آشکار جنایت جنگی است.

جنایات جنگی شب گذشته رژیم سفاک صهیونیستی که با چراغ سبز آمریکای جنایتکار، انگلیس و… در حمایت از رژیم اسرائیل به مرحله اجرا رسید، کودک‌کشی و جنایاتی است که نه فقط برای مسلمانان بلکه برای هر فردی که دغدغه «انسان و انسانیت» دارد غیر قابل تحمل است و رسانه‌های غربی دیگر نمی‌توانند با فضاسازی دروغین و جعل واقعیت‌ها از مستکبران جهان چهره‌ای مظلوم بسازند.

مستکبران جهان بدانند در آینده نزدیک وعده الهی محقق خواهد شد و مطمئناً با بمباران، کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ذره‌ای از اراده مسلمانان در مقابله با رژیم جعلی کاسته نخواهد شد چراکه دفاع از فلسطین عزت می‌آورد.

همانگونه که سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت، دفاع از فلسطین مصداق واقعی دفاع از اسلام و قرآن است و هر کس ندای شما را بشنود و به یاری شما نشتابد مسلمان نیست از این رو مدیریت شهری چمگردان و مردم شهیدپرور این شهر هم‌صدا و هم‌پیمان با مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان این جنایت منفور را محکوم کرده و با توسل به درگاه ربوبی برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی و غاصب صهیون طلب پیروزی و نصرت می‌کند.

بی تردید خون شهدای مظلوم غزه، عزم ملت مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد و شاهد تحقق وعده رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، خواهیم بود.

فهرست