شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمگردان با حضور در دفتر دکتر زمانپور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان با وی دیدار و گفتگو کردند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمگردان با حضور در دفتر دکتر زمانپور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان با وی دیدار و گفتگو کردند.
مهندس پوربافرانی در این نشست انتصاب دکتر زمانپور به عنوان سرپرست شبکه درمان شهرستان را تبریک گفت و برای وی و همکارانشان آرزوی موفقیت کرد.
شهردار در ادامه از کادردرمان بالاخص مدیریت و پرسنل مرکز جامع خدمات  سلامت شهر چمگردان که در خط مقدم مبارز با کرونا و طرح واکسیناسیون بسیار خوش‌درخشیدند تقدیر و تشکر نمود و برای آنان آرزوی صحت و سلامتی از درگاه خداوند خواستار شد.
وی همچنین گزارشی ازفعالیت‌ها وتعاملات انجام شده فی ما بین مدیریت شهری و حوزه بهداشت و درمان را بیان کرد.
در این نشست،رئیس شورای اسلامی شهر با بیان این مطلب افزود:خوشبختانه در شهر چمگردان چندین پزشک و داروساز باسابقه جهت ارائه خدمات پزشکی به شهروندان فعالیت دارند که از یکایک آنان تقدیر و تشکر می نمایم.
مهندس رمضانی در ادامه خاطر نشان کرد:  یکی از دغدغه های مهم مجموعه مدیریت شهری و شهروندان راه اندازی درمانگاه و داروخانه شبانه روزی است که امیدواریم با دیدگاه مدیریت جدید، زیر ساخت های لازم مرکز جامع خدمات سلامت شهر جهت شبانه روزی تامین و گام های موثرتری در ارائه خدمات درمانی به شهروندان فراهم شود.
دکتر علیرضا زمانپور دراین دیدار از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی و مدیرحراست تشکر کردو اعلام داشت:هدف  مجموعه شبکه بهداشت و درمان ارائه خدمات مطلوب وعالادنه و دسترسی کلیه آحاد مردم به مراقبتهای بهداشتی بصورت شبانه روزی است،که امیدواریم بتوانیم در این راستا خدمات شایسته ای برداریم.

فهرست