تقدیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمگردان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چمگردان،علی پوربافرانی شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر چمگردان طی پیامی ضمن تبریک حلول ماه شعبان، از حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار چمگردان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن بزرگ ملی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

⭕️ حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن، خط بطلان دیگری بود به رویای دروغین دشمنان و بدخواهان که به انتظار شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشسته اند و تحقق این آرزوی پوچ را به فضل الهی نخواهند دید.

🇮🇷 حضور حماسی ملت قهرمان ایران اسلامی در جشن بزرگ ملی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این بار نیز همچون سال‌های گذشته نشان داد این ملت حماسه ساز اساس و بنیان انقلاب اسلامی را باور داشته و فارغ از هر نگرش و بینش سیاسی و اجتماعی برای حفظ این نظام و انقلاب همواره حضوری موثر و فراگیر خواهد داشت.

▫️اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، از حضور پرشور مردم مؤمن، انقلابی و ولایت مدار #چمگردان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم.

 

 علی پوربافرانی – شهردار چمگردان

اعضای شورای اسلامی شهر چمگردان

فهرست