به مناسبت روز جهانی کارگر از کارگران وبازنشستگان شش ماهه گذشته شهرداری چمگردان تجلیل شد

‍ ✅به مناسبت روز جهانی کارگر از کارگران وبازنشستگان شش ماهه گذشته شهرداری چمگردان تجلیل شد.

🔸 به گزارش روابط عمومی شهرداری چمگردان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر طی مراسمی با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی ،نماینده اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لنجان و خانواده پرسنل، از کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری تجلیل به عمل آمد.
🔸مهندس پوربافرانی در این مراسم ضمن تشکر از زحمات یکایک کارگران در طول یک سال گذشته و تبریک یازده اردیبهشت روز کار وکارگر اظهار داشت: زحمت ها و تلاش های کارگران در حوزه مدیریت شهری در راستای توسعه و آبادانی شهر بسیار ستودنی است و ارزش و عمل کارگران با هیچ سخن و هدیه ای قابل جبران نیست و در مجموعه شهرداری این افتخار را داریم بیشترین نیروها که در شهرداری خدمت می کنند کارگران هستند و بزرگترین دغدغه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی فراهم نمودن آسایش ومعیشت و رفاه کارگران است.
🔸وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه جهت رفاه پرسنل اعم از بیمه تکمیلی و راه اندازی شرکت تعاونی گام های خوبی برداشته ایم که امیدواریم بتوانیم با راه اندازی شرکت تعاونی فعالیتهایی قابل توجهی برای پرسنل رقم بخورد.
🔸در ادامه این مراسم مهندس رمضانی رئیس شورای اسلامی شهر و نماینده اداره کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن تبریک روز جهانی کارو کارگر از زحمات شبانه روزی پرسنل قدردانی نمودند.
🔸 در پایان این جشن از کارگران و بازنشستگانی که در شش ماهه گذشته مفتخر به بازنشستگی شده بودند و همچنین دانش آموزان ممتاز پرسنل با اهداء جوایزی تجلیل بعمل آمد.

فهرست